LovE iTu Apa???

arghhhh..tention nak mampus dah nie.. kuatkan la aku YA ALLAH..huhuhu:-((

huhu..kenapa kau ganggu hidup aku lagi..aku dah TAK SUKA KAU!!!...faham x??..huhu kenapa susah sangat nak faham..walaupun kita berkawan dah hampir 3 tahun, tapi kalau selama 3 tahun tu, aku berkawan sebab terpaksa dan sebab nak mencari APA ITU ERTI CINTA...tapi aku xdapat dari kau~. .salah aku keww kalau aku cuba mencintai kau... salah aku jugak kew kalo aku memberi harapan yang tak pasti kepada kau?? salah aku ke buat kau mencintai aku?? salah aku kew kalo aku tak dapat mengasihi kau?? salah aku ke?????~~~

ak minta maaf sesangat, kalau aku terpaksa buat pilihan untuk putuskan hubungan nie....aku dah tak boleh nak teruskan lagi.... so sorry~~hope, kau akan faham perasaan aku....


Dalam bercinta belum tentu ada jodoh... adakala dlm jodoh belum tentu ada cinta... cinta tu hanya ada pada hati yg ikhlas menerima pasangannya seadanya...
Rawatlah kelukaan Dalam hati dgn keikhlasan pasti suatu ketika nanti jiwa akan tenang jika keikhlasan berada dalam hati...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...