tension sesangat dengan blog, coz dah lama tak masuk..~..huhu





fuhhhhhh...
!!!
holla...assalamualaikumm~

berabok dah blog aku..coz dah lama tak on..hahaha..
then, bila dah on, nak edit ap yang patot, ...tapi ..lain plak yang jadi..sampai fedup ak..haishh..
nasib baik aku nie jenis yang besabar jugak..hoho

heemmm..dalam nak stdy nie, keja lain plak aku buat, mengedit benda yang buat aku serabot..
mana tak nyer, nak letak gambar bagi center, dia xnak center2..geram lah aku..
bapa jam aku mengadap lappy aku nie..haishh..nie semua kes nak buat blog laa.. last2, terBlog aku kat dalam nie..:(
buku pun tak baca dah..hahaha
dah kul 4 pagi, buku tak sentuh g..huhu risau aku...nak exam minggu depan jew..
~nak Out duLU, stdy satu bab dah~..hoho
t ada mood masok balik blog nie..~ hahaha...C u ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...